Moravskoslezský
krajský svaz házené

Sponser Food

Mistrovské soutěže

Krajské školní ligy

Krajské školní ligy

Beskydská liga 2019-20 Bohdalecká Centrum Handball Liga ČEZ CUP školní liga v miniházené 4-5..třída Hranická školní liga mladší "jedna" Hranická školní liga "smíšená" 23 Hranická školní liga "smíšená" 45 Hranická Školní liga starší "dvě" Hranická školní liga "starší" jedna KUTNOHORSKÁ školní liga miniházené Lašská liga 2019-20 Lázeňská školní liga Liberecká školní liga 2017/2018 Liberecká školní liga 2018/2019 Lovecká sezóna (4.-5. třída) LTM ŠL (1.-3. třída) LTM ŠL (4.-5. třída) Moravia Handball Activity 2018 - 2019 Novojičínská Císařská liga základek Novojičínská Jantarova liga základek Novojičínská Komenského liga základek Novojičínská Laudonova liga základek Novojičínská Palackého liga základek Olomoucká liga mladší Olomoucká liga starší Opavská liga ŠD 13.12.2018 skupina C Opavská liga ŠD 13.12.2018 skupina D Opavská liga ŠD 21.3.2019 skupina C Opavská liga ŠD 21.3.2019 skupina D Opavská liga ŠD 28.5.2019 skupina C Opavská liga ŠD 28.5.2019 skupina D Opavská liga ŠD 29.11.2018 skupina C Opavská liga ŠD 29.11.2018 skupina D Opavská liga ŠD 3.12.2019 skupina A Opavská liga ŠD 3.12.2019 skupina B Opavská liga ŠD 5.11.2019 skupina A Opavská liga ŠD 5.11.2019 skupina B Opavská ŠL 12.12.2018 skupina A Opavská ŠL 12.12.2018 skupina B Opavská ŠL 12.12.2019 skupina C Opavská ŠL 12.12.2019 skupina D Opavská ŠL 13.11.2019 skupina D Opavská ŠL 20.11.2018 skupina A Opavská ŠL 20.11.2018 skupina B Opavská ŠL 3.4.2019 skupina A Opavská ŠL 3.4.2019 skupina B Opavská ŠL 3.5.2019 skupina A Opavská ŠL 3.5.2019 skupina B Osmička Poděbradská školní liga - mladší Poděbradská školní liga - starší Polanecká školní liga I Polanecká školní liga II Polanecká školní liga III Polanecká školní liga IV Porubská školní liga I. Školní liga Jaroslava ,,Bagra" Konečného Turnaj Turnaj v miniházené 2019 Turnaj- 2018/2019 Turnaj 2019_2020 Uhříněvská Varnsdorfské školní liga 2017/2018 Velkobystřická ŠL mladší Velkobystřická ŠL starší Zličínská Zlínská školní liga ml. Zlínská školní liga st. Žeravická ŠL mladší Žeravická ŠL starší 1. kolo FL 1. kolo ML 1. kolo Premium ligy 1. turnaj miniházené 1/2018. turnaj v miniházené 1.-3. třída 2. kolo FL 2. kolo ML 2. kolo Premium ligy 2. turnaj v miniházené 2.Turnaj v miniházené 2019 2/2018. turnaj v miniházené 3. kolo FL 3. kolo ML 3. kolo Premium ligy 3/2018turnaj v miniházené 4. kolo FL 4.-5. třída 6. kolo FL 85 - Poslední turnaj ve Stupně 86 - Předposlední turnaj v Ejpovicích 87 - Prostřední turnaj v Ejpovicích, 16.10.2019 88 - Druhý turnaj v Chrástu, 9.10.2019 89 - Úvodní turnaj ve Stupně, 25.9.2019 90 - Poslední turnaj v Radnicích, 20.6.2019 91 - Předposlední turnaj v Chrástu, 23.5.2019 92 - Prostřední turnaj v Ejpovicích, 9.10.2018 93 - Druhý turnaj v Chrástě, 25.9.2018 94 - Úvodní turnaj ve Stupně, 20.9.2018 95 - Poslední turnaj v Chrástu, 13.6.2018 96 - Předposlední turnaj v Radnicích, 6.6.2018 97 - Prostřední turnaj ve Stupně, 20.10.2017 98 - Druhý turnaj v Chrástu, 11.10.2017 99 - Úvodní turnaj v Radnicích, 13.9.2017

Kalendář

<srpen 2020>
poútstčtsone
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31123456

Anketa

Které cvičení bylo pro vás ze SUPER SEDMIČKY nejobtížnější?
Zlatá kapka 0%
Ležící velbloud 0%
Fontána "di Trevi" 0%
Velbloudí kop 80%
Dračí smyčka 20%
Kletr - ruksak 0%
Tenisový rozhodčí 0%
Celkem hlasovalo: 5
4.5.2020 otevřeno: 473 x

TABATY- výzva pro MSKSH

Krajský trenér, PaedDr. Rastislav Trtík, pro vás připravil BLOK 5, z řady cvičení SÁM DOMA.

V sedmém týdnu se jedná již o pátýblok cvičení, který obsahuje další koordinačně rytmické a manipulační prvky v kombinaci s náročnou formou intervalového tréninku – TABATY.

Tabaty patří mezi nejefektivnější formy kardiovaskulárního tréninku s možností přizpůsobit počet opakovaných sérií věkové kategorii a výkonnostní úrovni každého hráče.

 

Blok 5 obsahuje tři modelové části. První model, druhý model a třetí model.

Každý model má 8 cvičení. Těchto 8 cvičení tvoří jednu sérii.

Každý jednotlivý cvik se cvičí 20 sekund s maximálním úsilím, naplno a ne jenom na půl plynu a teprve potom následuje 10 sekund odpočinku.

10-ti sekundová pauza včetně přípravy na další cvik.

 

1 Model:

https://www.youtube.com/watch?v=DiH5872a38E

 

2 Model:

https://www.youtube.com/watch?v=1X97NIRSyU4

 

3 Model:

https://www.youtube.com/watch?v=9EKyHFAUV9I

 

Pro tento týden jsme vám připravili nejméně náročnou základní formu cvičení, která respektuje mezi jednotlivými sériemi dostatečně dlouhou, až dvou minutovou přestávku. Doporučujeme však maximálně 6 sérií.

 

 

Doporučený program cvičení, který bude zveřejněný

 

a)     Ne  3.5.    video           04.5.2020 – 10.5.2020   základní varianta

b)    Ne  10.5.   video          11.5.2020 – 17.5.2020   střední varianta

c)     Ne 17.5.   video           18.5.2020 – 24.5.2020 vrcholová varianta

 

 

 

Základní varianta (viz video)               Střední varianta                       Vrcholová varianta

1.model 

1. série 4 minuty                                                         

přestávka 2 minuty                            přestávka 1 minuta                      přestávka 10 sekund

2. série 4 minuty                  

přestávka 2 minuty                            přestávka 1minuta                      přestávka 10 sekund

2.model

1. série 4 minuty                                                         

přestávka 2 minuty                            přestávka 1 minuta                      přestávka 10 sekund

2. série 4 minuty                  

přestávka 2 minuty                             přestávka           1minuta                      přestávka 10 sekund

3.model

1. série 4 minuty                                                         

přestávka 2 minuty                            přestávka 1 minuta                      přestávka 10 sekund

2. série 4 minuty                  

přestávka 2 minuty                             přestávka 1 minuta                      přestávka 10 sekund

 

čas       36 min.                                                           30 min.                                               25 min.

 

                                                                       konec

 

Poznámky:

1.     Nedoporučujeme začátečníkům a starším netrénovaným osobám!!

2.     Pokud chcete více, opakujte celý program ještě jednou.